2014-06-01

Första Juni?!
Hur fan gick det till liksom?!
Dagarna, veckorna, månaderna och
åren bara springer iväg ju.. :-/
Brooooomsa!!
 
 
I alla fall..
..igår var ju Fredrik i Tyskland så jag och
barnen passade på att göra något vi inte gjort
på lääänge. - Gå i pyjamas hela dagen, nästan. 
Vi lekte bio på Theas rum bl.a. och byggde lite
med lego. Ja ni fattar. Lugnt och skönt. 
Fast jag fick faktiskt dammsugit och skurat golven också.
Så riktigt helt slappa var vi ju inte. ;)
Sen kom Fredrik hem vid halv fem typ. 
..och då var vi faktiskt i ordning gjorda. ;)
 
..och titta vad han kom hem med
till mej och barnen!! :))
Och med tanke på hur sällan jag dricker så klarar 
jag väl mej förmidligen galant på detta ända till nyår. ;)
 
Vi blev jätte glada i alla fall. :))
Och Thea blev så glad att hon ville köpa en
present till sin far genast!
Så det var ju bara att gå ner till Ica och leta. 
Vi hann dock knappt ens in innan hon
hittade den ultimata presenten. ;) 
 
..så den slog vi in och tog med hem till Freddan. :)
 
 
Idag ska vi hem till min kära
pappa, umgås och käka middag. 
Det blir nog himla trevligt! :)
Ska bli kul att se hans nya lägenhet och
överlämna en liten inflyttningspresent.
Tror nog allt att han kommer bli lite glad i alla fall. :)
 
..tja, sen är det ju bara att åka hem, packa ihop
barnens pryttlar och sen pussa barnen och
Freddan hejdå för denna veckan. :)
 
Ja, i morgon är det ju måndag igen,
ny vecka, nya möjligheter.. Typ. 
 
Aja, hej me er! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0