2014-01-30

..trött!
Ja usch, idag är jag fan trött asså. 
Har vaknat flera gånger inatt och
trott att jag försovit mej.. :-/
Himla otrevligt sånt där!
 
 ..och bara sådär från ingenstans igårkväll fick
jag ruggit ont i min höft utan att ha gjort ett piss. :-/
 Så jävla ont också, kunde ju knappt gå.
Spännande att se hur det funkar idag. Har ju inte
klivit upp ännu men känner att det värker som F A N. :(
..det är nog som min mor befarar, att jag fått
hennes och resten utav den släktens
skitsjukdom.. Hela högen där lider ju utav
reumatism, psoriasisartrit och psoriasis. :-/
..och jag brukar få ont på liknande sätt som min
kära mor alltid har beskrivit sin smärta
och brukar få ont ungefär samtidigt som
hennes värk brukar komma, vid väderomväxlingar framförallt. Men jag brukar
oftast få ont i handled och fingrar, inte höften.
Det kommer ju ställa till det
som fan känner jag. :-/
..men det är bara att gå upp, ta en naproxen,
bita ihop och hoppas på det bästa! :))
 
Så, då har vi gnällt av oss lite. 
Dags att sätta igång!
 
 
Hejhej!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0