2014-02-28

Go'morgon gubbar!
 
Då är fredagen här och det är även
sista dagen av Februarimånad. 
Sjukt var fort allt går!!
 
 
 
Igår, lagom till jag kom till jobbet ungefär åkte
jag på världens jävla huvudvärk. Jag tog
huvudvärkstablett men det hjälpte ju fan inte. :-/
Tror att det hade med min sömn att göra..
Den där jävla John Blund har ju lyst med
sin frånvaro i flera veckor nu.
Så det kan säkert varit det. 
 
Hur som helt..
..allt gick liksom emot mej igår kändes det som. 
Huvudet gjorde ont, jag brände mej på
tevattnet, klämde min tumme när jag skulle
släppa ner en hink i en moj på väggen,
klämde samma tumme i toadörren när jag
skulle hjälpa en tjej in, tappade en bricka som
någon hade lastat full med ketchup, när jag kom
hem snubblade jag in genom ytterdörren,
tappade min vattenflaska i golvet innan jag hade
fått på korken, tappade knäckebrödspaketet i
golvet när jag skulle ställa in det, smulor
över allt.. Tja, allt liksom blev bara skit helt enkelt. ;)
 
..men som tur var så var det ganska lugnt
på jobbet igår, så min chef släppte
mej runt klockan två. 
Tack för det!! :))
 
Förutom allt klumpigt jag ställde till med
igår så tog jag det väldigt lugn. 
Låg på soffan och rörde huvudet så lite som möjligt. 
Och sen gick jag faktiskt å la mej runt halv nio,
släckte lampa och tv 21:05 och somnade
faktiskt ganska fort efter det!
Tjoho!!! :)
 
Men nu kan jag inte ligga här mer!
Dags att gå upp och sätta fart. 
 
Önskar er en skön Fredag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0