2014-02-25

..så då sitter man på bussen påväg till arbetet. 
Gaah, vad jag hatar att "försova" mej!
Även om jag nu egentligen inte försov mej så,
men vaknade ju heller inte så tidigt som
jag tänkte att jag skulle göra. 
Äh, skit samma, hann gjorde jag ju i alla fall! ;)
 
..och idag arbetar man bara till klockan tre
eftersom min stora, lilla gosse fyller fem år idag! 
Stort grattis till dej min fina pojk! <3
 
 
Tänk att det liksom redan gått fem år..!
Hur är det möjligt att tiden går så jävla fort?!
Minns det som igår när vi låg där på Mölndals Sjukhus. 
Jag som verkligen hade tänkt att jag skulle få
en förlossning på minst åtta timmar!!
Men icke! Tonni hade lite bråttom och snuvade
mamma på halva nöjet med att ligga där. ;)
(Ja, jag älskar att föda barn!) 
Hahaha!
Men kul hade vi, jag, Fredrik, mamma och Helena. ;)
..även om värkarna inte alltid var så behagliga
och läkaren inte alls var min favorit. 
Men kortfattat så var det ändå en bra förlossning! <3
 
Så 16:00 idag är det alltså fem år sen jag
blev mamma till denna lilla onge! :)
 
*****************
 
Och igår var Monica på besök
för att fräscha till sina klor. 
 
 
 
Näh, dags att gå av bussen!
Hej me er igen. ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0