2014-02-12

 
Så idag blir mitt jobb att ligga hemma i min
soffa och kolla på film heeela dagen! :(
Usch, hatar att vara sjuk, och nu mera har
man ju ett jobb att få dåligt samvete för
att man inte kommer. :(
..det ligger säkert bara hos mej, för det var inte
så att det gick att ungå att jag var/är kass. 
Som igår när jag tio i fyra fick gå fram till
skiftledaren och fråga om jag kunde få avbryta
mitt pass, då tittade han bara på mej och sa,
"Men absolut! Du ser inte ut att må så bra asså!"
Och näh, det gjorde jag inte heller. :(
..så jag fick åka hem och kände under kvällen
att det kommer blir lika tråkigt i morgon
(idag) också om jag skiter i att lyssna på min
kropp och åker dit i alla fall. Så jag ringde strax
före stängning och meddelade att jag
stannar hemma och kurerar mej. 
 
 
Så nu ligger jag här nyvaken och kan knappt
andas, och nässprayen ligger i min jacka ute i
hallen och det är alldeles för jobbigt att hämta
den prrcis just nu, så det får vänta tills jag är
tvungen att gå upp helt enkelt. ;)
 
Näh, hej me er! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0