2014-02-04

Tisdag och dags att vakna!
..och jag som sov så gott. 
Men man ska ju hinna göra sej i ordning väcka 
barnen och idag även Fredrik som ligger
här bredvid och snarkar. ;)
..Fredrik ska nämligen följa med Thea på hennes
allra första skolsysterbesök idag minsann. :))
Och som hon ser fram emot detta besök. 
Hahaha! Lilla onge! Man kan ju verkligen
undra varför liksom. ;)
..men det är nog bara själva grejen, att hon är
stor, går i skolan och ska till skolsyster och inte
BVC längre. Eller nått..? ;)
Hahaha! Gullig är hon i alla fall min stora tjej. 
 
..och min lille son ska på grilläventyr med dagis idag.
Han är lika exalterad över det som Thea är
för att få gå till skolsyster och kolla
vikt, längd och syn, typ. ;)
Känns som att Tonnis aktivitet idag är lite mer
att vara exalterad över. Jag vet inte, det
kanske bara är jag. Men utflykt i skogen
med fröknar och kompisar, ryggsäck och
grillning lät liksom lite coolare.
Men alla är vi olika! ;)
 
Näh, dags att sätta fart!
Hej me er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0