2014-08-18

Go'morgon gubbar! 
Ojojoj vad jag är trött.. Det hade inte alls
känts jobbigt att få somna om nu. 
Det är snarare ett helvete att hålla upp ögonen. 
Gaaah!! *Gäspar stort* 
 
Jaja, igår var det match! 
IFK Göteborg - Brommapojkarna 
Det gick la sådär för BP. :)
..och jag ångrar bittert att jag inte tippade på
matchen eftersom den slutade 3-0 precis som
jag sa redan innan den ens hade börjar. ;)
 
..och här kan ni ju se att det går vilt till
på kommandobryggan när blåvitt levererar! ;)
 
Vi hade även två lite mindre supportrar utsatta
med sin pappa i en lägenhet i Mölndal. ;)
Haha. Det lät ju. Nädå, Fredrik och barnen
käkade middag och kollade på matchen
hos fasterMadde och Rikard. :)
 
Jag och min kaxiga lilla avkomma! ;)
 
..och jag och min lille son! :)
 
*****************************************
 
Lite andra bilder från helger.. 
 
Harry en helt vanlig fredagkväll. ;)
 
Dotra med tofsen! ;) 
 
Min fina fladdermuskissegris! <3 
 
Farligt hårlöst litet lejon. 
..eller bara lite trött kille helt enkelt. 
 
Och så här mysigt sov han bredvid sin pappa igårkväll. :)
Kolla in dom frambenen! Söööt!! <3
 
Idag har lilla Harry dessutom bott hos oss i en månad. :)
Känns som om det var förra veckan vi fick hem honom,
samtidigt som det känns som han alltid varit här.  
..lite som med ens barn faktiskt. 
Man tycker att man nyss fick dom men man kan
inte "komma ihåg" att man levt utan dom! <3
 
 
Nä nu ska jag väcka familjen här. Få iväg
alla till jobb, skola och dagis. 
Sen hem och göra mej i ordning, kolla hur
man tar sej bäst till Mölndalssjukhus härifrån
och lite senare idag ska jag då åka dit för att
träffa läkaren på reumatologen och göra ultraljud.
Ska bli spännande att se vad som sägs där idag. 
Sååå tråkigt att hela tiden gå omkring i denna ovisshet. :(
Man hoppas ju bara varje gång man träffar en
läkare att dom ska kunna sätta fingret på felet..
Men det verkar som vanligt vara för mycket begärt. :-/
 

Aah, näh, hej me er! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0