2014-08-15

Så var fredagen här igen!! :)
..veckorna bara rusar iväg, brooomsa! 
 
 
Jaja, fredag..
Ligger ännu i sängen men ska snart kliva
upp, göra mej i ordning och sen åka
till arbetet några timmar. :)
Ja och efter det? ..hem och pussa på min
nakenfis, invänta Fredrik och sen åka och hämta
våra små sniglar som är hos Madde och Rikard. 
Skola och dagis har nämligen stängt idag..
Fyra veckor stängt, sen stängningsdag direkt?!
Aja, tur det inte var på min barnvecka för nu blev
det ju Fredriks problem att fixa barnvakt. ;) 
 
****************************************
 
Gårdagen ägnade jag hemma med min lilla Harry.
Lite tvättande och så blev det ju också.
Världens tråkgöra liksom..
Men men, det ska ju göras det me! 
Sen åkte jag och Harry med Fredrik och
barnen när dom skulle lämnas. 
Därefter blev det få lite käk, sen
djurmagasinet och sen hem. :)
Harry fick lite ny mat, valde en liten leksak alldeles
själv och så hittade jag en jätte söt, svart stickad
tröja som jag inte kunde låta bli att köpa. ;)
(..egentligen en hundtröja, men det gick så bra så)
Hans fina tröja som jag köpte när han precis
hade kommit hem börjar bli lite liten för
min växande lilla fladdermuskissegris!! ;)
Men ska allt beställa en, eller två nya från Pernilla
som är så duktig på att sy så fina kattkläder. :)
 
Natalie krävde en "dagensharrybild" i förrgår. 
Det blev dessa två på grisen! :)
 
Se så fin han blev i sin stickade polotröja. ;)
 
       Killen som kan konsten att slappna av! ;)
                       Min lilla fläskfilé! <3
 
Näh, det var allt för denna gången! 
Hej me er så länge! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0