2014-08-11

 
 
Ja, go'morgon då!! 
Ligger i sängen och hör hur det bara öser ner där ute..
Hua! Jag vill inte alls gå upp känner jag. 
Men det skulle visst bara hålla på fram till nio. 
..så då slipper jag förmodligen bli dränkt
när jag ska till jobbet sen! ;)
 
 
 
Igår unnade vi oss en riktig slappadag här hemma. :)
Alla gick i pyjamas hela dagen och gjorde
endast det vi var tvungna till. 
Typ tvätta två maskiner och laga mat. ;)
Skön söndag helt enkelt! 
 
Sen var det ju fotboll 17:30!
Malmö FF - IFK GÖTEBORG
Det blev en minst sagt spännande
match och den slutade med 2-2. 
Skönt att det inte blev en förlust, men
vi behöver alla trepoängerna vi kan få nu!
Men ojojoj, vad snyggt dom jobbade på efter andrahalvlek! 
Behåll den glöden nu gubbar!!! <3
 
 Min uppladdningsbild inför hemmasoffmatchen!
 

Näh, nu är det nog ändå dags att kliva upp
och göra mej i ordning lite sakta här. 
Inte för att det är bråttom, ska ju inte åka förrän tio.
..men rastlösheten börjar krypa på här nu. ;)
 
 
Så hej me er och ha en skön 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0