2014-04-27

I Fredags var det match, och IFK vann! :))
Dock avgjordes matchen med en straff, tyvärr.
Men men, det blev tre poäng i alla fall. Heja, heja!!
 
Jag och Majsan åkte in till stan vid fem. Det blev
en sväng till BlåvittShopen där jag fick
köpt en T-shirt och en ziphood-tröja. 
Därefter mötte vi Alexandra och så gick vi till
GU-puben innan det var dags att gå in på arenan. :)
 
 
 
 
 
 
Efter matchen gick vi till Bryggeriet och
käkade och fyllde på vätskeintaget lite. :)
 
****************************************
 
Igår vaknade jag upp i min egna säng för
första gången på över en vecka. ;) 
Men stannade inte hemma mer än till elva då Fredrik och barnen kom och hämtade mej.
Vi åkte till Allum, köpte nya skor till Thea och
tofflor till Tonni, gick till Ica och handlade och
sen åkte vi till McD och köpte "bakfyllemat" till mej. 
..asså dom andra åt såklart också, men aa. ;)
 
 Och detta har jag barn med.. ;)
 
..inte undra på att hon är som hon är. ;)
 
Idag blir det la gårdshäng större delen av dagen tror jag. 
Men det ska också dammas, tvättas, packas,
lagas mat och sen åka hem till Vallhamra. :)
Tja, det är väl så dagen ser ut...
 
Nu blir det frukost. 
Tack och hej! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0