2014-04-23

 
Vaknade nyss med ännu ett nytt myggbett. 
Och det kliar ju så jag snart blir galen..!! :(
Sju myggbett på tre nätter. Gaaaaah! 
..och vi måste ju ha fönstret öppet på natten
annars dör vi ju i värmeslag istället.. :-/
Jag får väl helt enkelt gå och köpa myggmedel
och kleta på mej innan jag går och lägger mej på kvällarna! ;)
 
Jaja, här kommer en återblick från kvällen igår..
 
Detta är mina sniglar det!! <3
 
Mami kommer indansandes 
och Majsan gör sej redo att krama! :)
 
..mitt i en mening. ;)
Mamma fick en så grymt fin ljuslyckta
av Thea som hon gjort i skolan. :)
 
Alla sitter med mobiler..
..alla förutom Tonni! ;)
 
Mor -och dotterkärlek!  <3
 
Min mat ;)
 
Alicia fick mata fiskarna! :))
 
"..vänta, jag ska bara skicka ett sms först!"
Gaah, vi har skapat ett monster. ;)
 
**********************************************
 
Och vad ska man hitta på idag dåh?!
Tja, knalla ner till Allum och köpa myggmedel,
klådmedicin (?) och gå till Ica. :)
Annars vette'fan..
Det suger liksom att vara sjukskriven!! 
Så tråååååkigt att jag snart klättrar på väggarna. :(
Men men, det är bara att bita ihop och vänta
på att allt snart löser sej till det bästa så jag får
slippa värken och komma tillbaka till jobbet!!
 
Näh, nu är det dags att gå upp och fixa lite
frukost, sen duscha och göra sej i ordning
så man kommer ner till allum! :)
Så hej me er!
 
 
Mäd
2014-04-24 @ 13:10:02
URL: http://madelli.blogg.se

Mohaha vi bor på landet, sover också med öppet fönster å jag har bara fått ett ;-P
Det är faktiskt konstigt nog mindre kryp som flyger in å äcklar sig här än när jag bodde på oxled?! :-O
Skoooomt!!
Du får komma hit min kära banan!! <3

Svar: Haha! Kommer mer än gärna snart å hälsar på iaf!! <3
Sanne Jensen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0