2014-04-07

 
 Go'morgon gubbar!
Haft en bra helg eller?! 
..det har i alla fall jag haft. :)
 
I fredags när vi var ute med mommo och
fikade! Det blev först en sushilunch och
där efter åkte vi till triumfglass! :))
 
Veggopizza till "kvällen" med familjen. 
 
 Vi fortsatte med gottigheterna..
 
 Mor -och dottermys till Let's Dance!
 
 ..och i lördags var min kära syster och 
systerdotter här. Äntligen!! <3
Vi har nämligen inte setts på hur länge 
som helst, eftersom vi i snart ett halv år
har varit sjuka, jobbat, varit sjuka, osv..
Men nu äntligen fick vi träffats!! 
..och det blev både julklappsutdelningar
och födelsedagspresentutdelningag! ;)
 

..och igår var det söndag.
Ingenting stod på schemat för min del.
Men Fredrik och Thea åkte till Fredriks moster
och tvättade bil, bytte däck och målade om
något, typ bromok (?) eller nått. ;)
Haha! Jag kan inte så mycket om bilar. Eller?! ;)
 
Idag är det i alla fall Måndag!!
..det innebär två saker. 
Försöka jaga tag på läkaren om tassen och
sjukskrivningen. Blev ju så dumt med
sjukskrivningen denna gången eftersom han
beslöt sej för att sjukskriva mej till på söndag
(igår). Vilket nu gjorde att han inte kunde skriva
en ny i fredags. Så idag är jag ju ännu inte
sjukskriven tack vare det, vilket ju blir en
stress i att få tag i honom NU. Pucko!
 
Eftersom jag överlag inte är så nöjd med den
vårdcentralen här "hemma" så har jag även ringt
till en annan vårdcentral som ska vara jättebra
och fått en tid till en läkare där i morgon. 
Hoppas den läkaren kan hjälpa mej på
något mer sätt än bara genom
sjukskrivning vecka efter vecka..! :-/

Och händelse nummer två idag..
..matchdag!!
Ikväll är det allsvensk hemmapremiär! 
IFK Göteborg - Malmö FF
Jag och Majsan planerar oss i klacken
och laddar halsarna för sjång!! :)
Framåt blåvitt gör ett mål, gör ett 
mål, gör ett må'å'ål!
 
 
Nu är det i alla fall dags att kliva upp och göra
sej i ordning, börja jaga läkaren och sen bara ta
det lugnt, vänta på att klockan ska gå, åka
in till stan och möta Majsan, Alexandra 
och en kamrat till henne. Det blir väl
vättskepaus någonstans innan vi köar
in på en typ fullsatt arena! :))
 
Så hej me er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0