Jag är jag!

Idag kom dom sista papperna som jag har väntat på..
Jag har fått mitt efternamn tillbaka! :)
 
Så Sanne Jensen is back! :)
 
*************************
 
Och idag när jag hämtade Tonni på dagis
är det första dom säger,
"det går löss här så vi vill att alla lusstädar sina barn."
Fy vad äckligt! 
Här tar vi det säkra före det osäkra!
Tonni fick ta av sej kläderna på utsidan å bäras
raka vägen in i duschen och så satt vi där i tio
minuter med lusschampo i håret.
Sen gick vi å hämta Thea och hon åkte allt på
samma behandling på dirren när vi kom hem! :)
Väck med äcklet!
(Om vi nu ens hade det)  ;)
 
Nu är det dags att börja med maten,
och sen blir det mys med sniglarna! 
Nicke jobbar hela eftermiddagen och kvällen. :(
Men så gott å pussa på honom sen. <3
 
Hej me er!
 
mami
2013-09-05 @ 21:57:32

Grattis!!!! hoppas inte det börjar krypa i luggen nu bara blääää

tess
2013-09-06 @ 09:23:55
URL: http://www.nattstad.se/pregzilla

hoppas att ni har blivit kvitt alt. slipper dom :) usch

Svar: Det hoppas jag oxå att vi gör! :)
Sanne Jensen

Madde
2013-09-06 @ 14:14:09
URL: http://madelli.blogg.se

Grattis!
Jensen är fräckt som fan så det får du behålla =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0