2013-05-06

 
Idag är det måndag och ny vecka.. (Nähä?!)
Sovit gott då? Det har i alla fall jag gjort!
Däremot vaknade jag 05:50 av någon jävla anledning..
Inte helt okej när det är tänkt att man ska sova till sju. 
Men men, det var inte mycket jag kunde göra åt saken.. ;)
 
Snart är klockan sju i vilket fall och då är det dags att väcka
min fina familj, göra oss i ordning, knata iväg till
barnförvaringen och därefter ska jag knalla hem och förbereda
mej inför ett jävla läkarbesök på Östra. 
-Jag vill inte!!!!
 
..det var säkert därför jag vaknade så tidigt. 
För att jag är faktiskt en smula nervös!
Jaja, det är som allt annat, det är bara att göra det.
..och i det här fallet, gå dit. 
 
Äh va fan, hej me er
och go'morgon!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0