Nöjd!

Nu har vi äntligen hittat nya fina kuddar till soffan. :)
..och det blev ju så jävla bra!!

 

Här ser ni dom nya kuddarna,
nya duken och nya ljuslyktorna. :)


Jodå, jag är så nöjd så!
Vårat hem börjar verkligen bli perfekt och trivsamt må jag säg.
Väggen inne på toaletten är nu ommålad, massa detaljer i köket är tillfixade och utbytta, (bara gardinerna kvar) tvmöbeln är snart komplett och så har alla sängarna fått nya sängkläder idag också! :)
Tjoho vad jag trivs!!!!

**********


Idag har jag och Niclas varit på dop också.
Lilla söta Theodor.

 


Men vi fick inte bara äran att vara med på Theodors dop.
Nejdå, vi fick även bevittna ett oerhört vackert frieri! :)
Jisses vad chockade alla, inklusive den blivande bruden blev, och det var minsann inte många ögon torra i den lokalen kan jag lova. :)

..och idag har även mina små gullesniglar kommit hem! :)
Två små trötta, goa barn efter lite mer än en helg hos pappa. Dessutom hade dom kalas för Tonni idag eftersom han faktiskt blir hela fyra år i morgon. Så det var ju inte konstigt att båda ungarna somnade som två klubbade sälar när vi bäddat ner dom i sina sängar förut. :)

Och i morgon som sagt fyller Tompe fyra stora år! ..fyra år!
Jisses vad tiden springer iväg.. :-/
Vart fan tog min lille bebis vägen liksom?! Han växte visst och blev en liten grabb. <3

 

En nyfödd liten, liten Tonni! 
Gudmors rock'n'rollkille kan man säga. ;)


Nä, nu blir det filmmys med min älskling!
Hej me er..

Lilli
2013-02-25 @ 01:18:35
URL: http://lillisverden.com/

Fine bilder :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0