Bantningstips?

Så här är det..
Dom flesta bloggar idag handlar i största allmänhet inte om ett jävla piss egentligen. Det är 300 egobilder med putande läppar, trånande blick och gärna lite naken hud som om dagen ska läggas upp, man ska tipsa om bästa mascaran, godaste drinken på bästa utestället, och glöm för all jävla del inte "dagens-outfit-bilder".
 
..och vad fan, alla dessa brudar ser ju dessutom likadana ut typ. Vad är grejen liksom?
Jag menar naturligtvis inte att man ska se ovårdad och tråkig ut, men seriöst, glam sminkad dagligen..?
Är det vad som krävs för att bli en i bloggänget och få vara med att leka? För i så fall vill jag ändå inte vara med å leka!
Hell No!
 
Min egen blogg är nog en smula tråkig och jävligt oskön om det är så här mallarna ser ut.
För vad skriver jag om..? Egentligen..
 
Jaja, nu ville jag bara för en liten stund ändå hänga med lite och bara kolla om möjligheten kanske ändå finns för mej att få vara som er i dom bloggkompisgruppen som redan finns så att säga. 
Jag kanske kan bidra med något..?! Ett tips som säkert borde köpas av er med hull och hår..
 
Så här var det:
Jag försökte nyss tänka mej  in på en sån där nivå där ni redan befinner er liksom, bara för att kolla om man blev så där jävla smart som ni liksom redan är, och jajamen! I och med detta så har jag nog ett kanonbra bantningstips att ge er, och det är värsta billigt också!
Berädda?
Jo så här, man går omkring med en tandborste i ena handen och en tandkrämstub i den andra. (Asså man kan ju få lägga ner dom i väskan om man vill..) Så varje gång man ska till att äta något så borstar man liksom bara tänderna istället.
Hur bra är inte det liksom.?? För vem vill äta efter att man har borstat sina bizzar? Inte gott! Så då kommer man ju skita i att äta. Detta är ju grymt ju.
En sånt där 4-i-1 variant. Man kommer ju att gå ner i vikt pga att du inte äter, man får snyggare tänder + en godare andedräkt, och mycket tandkräm kan ha en laxerande effekt vilken i detta fall blir toppen, för då bajar man ju ut all gammel skit också ;)
 
Nu kommer det finstilta här också gubbar..
*metoden är ännu inte testad eller godkänd och tackvare det så kan inga garantier lämnas ut. Men lycka till och hör gärna av er om ett tag så vi kan få se hur det gått! :)
 
 
Och här har vi då plastkvinnan alla vill se ut som.
-Fan Barbie hur känns det att vara du?
-Känner aldrig en smula prestationsångest liksom? Du har ju ändå en jätte fan-club..
 
 
Ja, nog om det!
Hej me er :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0