Sol och naglar!

Då har Nicole klivit in i den franska boxen igen. ;)
Men idag var det inte helt hennes fel. Så det fick väl gå då. Hahaha!

 


När vi var klara åkte vi iväg och solade.
Väl behövligt kan jag lova. Var ju typ genomskinlig nu ju. Hahaha!
Så bortsätt från att musiken inte funkade där inne så var det jävligt gött!

 

*********


Ja jag måste ju bara bjuda på en bild på min trötta lilla son också. ;)
Han tvärslocknade nämligen på mattan tidigare idag. Då är man trött minsann.
Gossing!

 
Elionora Svedjeland
2012-10-31 @ 01:40:25
URL: http://elionora.blogg.se

Hej! ville bara säga att du har en väldigt fin blogg! Har du gjort designen själv? :)

Svar: Åh tack så mycket! Nja, jag talade om för en god kamrat hur jag ville ha det och sen fick hon sätta min tanke i verk. ;)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0