Trött men bra ändå!

Ja det märks ju att man inte är van vid så tidiga morgnar, för jag är fan mer eller mindre död.. Haha!
Men det har ju gått rätt bra ändå får jag säga. ;)
 
..och till och med har jag rensat kyckling alldeles själv idag!
Hahaha! Värsta bra, för jag hatar att rensa kyckling..
Det är alltid Fredrik som får göra det. Men nu var jag ju så sugen på en go kycklinggegga. ;)
 
Muuuums!
 
***********
 
Köpte massa julklappar till barnen igår.. Men fick visst köpt några till idag.
Så nu är jag egentligen klar med klapparna till barnen.
Helt sjukt.. Jag som alltid är ute i sista sekunden annars. Helst sådär två-tre dagar innan brukar jag komma på att man kanske ska julpynta och köpa julklappar.
Ja jag ogillar julen! 
Hade det inte varit för barnen så hade jag inte firat alls.. Men nu får man snällt och vänligt ställa upp med ljus, gran och hela helvetet. 
Så varsågod affärerna det är bara att tacka fan för att folk ynglar av sej. För egentligen är det ju bara ni butiksägare som får mest ut av alla dessa jävla jippon som svenska folket sväljer med hull och hår! Grattis!
 
Detta blev i alla fall dagens klappköp då..
 
Nä, nu ska jag ägna mej åt tv'n en stund innan det är dags att stämpla ut.
Hej me er så länge för fan! ;)
 
Freddfan
2012-11-20 @ 20:43:25

Å! Den maten hadde jag gärna byt ut mot min mc Donalds påse.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0