2012-11-23

Åh jisses vad gott jag har sovit!!
Barnen sov till halv åtta, satte sej tysta och fina framför tv'n och lät mamma sova till tjugo över åtta. Det får vi väl ändå ge Godkänt va?! :)
 
Idag är det Fredag och min kära make kommer minsann hem. 
 Ska bli skönt. Han har ju faktiskt varit borta sen i Måndags morse..
Men det fungerar ändå rätt bra får jag säga. I alla fall just nu. Oftast brukar jag hata när han ligger borta med jobbet. Men som sagt, just nu har det funkat riktigt bra. Tror att det beror mycket på att jag har så mycket själv med skola, hemmapluggande och är så jävla trött typ hela tiden.. 
Tja det kan nog ligga något i det. 
 
Nu ska jag gå upp och fixa frukost till mina små sötsniglar.
Sen tror jag allt vi njuter av att slappa vidare. I alla fall till Fredrik kommer hem. ;)
Hej me er så länge! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0