Pärla

Nu har vi precis käkat lite tacos. Smaskigt värre. :)

Något plugg har jag ju givetvis inte fått gjort. Men det var väl väntat kanske. ;)
Däremot har vi pärlat en massa istället. Haha. Thea gjorde ett hjärta till sin kompis, Tonni slänger på lite pärlor och sen tar han bort dom, och jag gjorde namnskyltar till barnens dörr. ;)
Vändans kreativ är jag. Hahaha.

Nu sitter jag på balkongen och smälter maten. Är duktigt jävla mätt. :-/
Sen när magarna lugnat sej lite ska vi trycka i oss popcorn och lite godis och glo på Trassel. :)

Tack för mej, hej hej!

N'en var inte det lättaste att göra på en pärlplatta faktiskt.. ;)

 

mami
2012-05-20 @ 09:57:20

Men dom blev jättefina pärlplattorna..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0