Jodå jag lever. ;)

Shit vad kass jag varit på att uppdatera alla trogna läsare om mitt asspännande liv idag. ;)
Men jag lever, även om jag fan har känt mej mer eller mindre död hela dagen. Men så har det ju också varit två riktigt jobbiga dagar här. Gah!
Lite mer klarhet över vissa saker har man väl i alla fall lyckats bena ut idag, även om det är jävligt mycket som är jävligt luddigt. :(

Thea har under dagen verkligen fått oss att förstå att vi i alla fall har fattat rätt beslut om att hålla henne hemma och sätta den stora bollen i rullning.
Det känns ju bra på ett sätt, men va fan..man hade ju hoppats att allt bara var en jävla dålig dröm. :-/

Hur som helst så hade i alla fall snuttan haft kanon kul med sin gálna gudmor. Dom hade till och med hunnit med att terroriserat Mia en stund idag. Thea har inte träffat Mia på ganska länge nu och hon har saknat henne massor så det var någonting hon skyndade sej att berätta när hon kom hem. :)
Men, den absoluta höjdpunkten idag måste ju ändå varit i morse när Thea och Majsan skulle käka frukost och dom upptäckte att kaviaren var slut och dom knallade ner till Ica för att införskaffa en ny. Där stötte dom på ett litet bekymmer.. Tilly var ju med och inte får man ju lämna en liten jycke utanför affären. Lösningen kunde inte ha blivit bättre, för den stora femåringen skulle minsann klara av att gå in i affären alldeles själv. ;) Och gissa om solstrålen sken upp hela torget när hon kom ut med en kaviartub, kvitto och växeln. :) Mammas stora, duktiga snigel!! <3
Och fina Majsan som lyckades få Thea att tänka på annat, och som kunde ha henne så hon slapp vara på skitdagiset. Tack! <3

image description
Så här nördig är min lilla snutta! ;)
image description
Och så här lycklig är man när man har varit och handlat alldeles ensam!
(Älskar sättet hon har sitt diadem..) Haha

Nu är det snart dags för BB, men först tänkte jag att jag skulle ta mej en kopp te på balkongen. :)
Så hej på er.

image description

Tonni önskar alla en riktigt god natt ;)

 

mami
2012-05-16 @ 23:02:37

Gulliga Thea,, o trött Tonni...Pussar från mommo

Helena
2012-05-17 @ 10:59:32

Vilken alldeles utmärkt uppgift för en så stor tjej! Fina Thea!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0