Jag är rädd..!

Jag har ganska länge känt att jag kanske borde snygga till min blogg en smula.. Den är verkligen inte så vacker alls faktiskt. Haha!
Men när jag gick in på flikarna där man ändrar utseendet så kände jag ganska direkt att det var dags att vända igen. ;)

Istället drog jag en livlina!
Men just nu känner jag att jag är lite rädd. Min livlina har just nu fått lösenordet till min blogg.. :-0 Hahaha. Jag väntar mej nästan vad som helst här inne senare i afton.
Jag tror absolut att min livlina kommer att fixa utseendet på bloggen helt kanon, men mongo som hon är så kan hon lika bra få för sej att lämna bara ett litet, litet spår efter sej innan hon går. ;)

(Fan detta är ju asbra jöh, nu kan jag ju blogga om vad fan jag vill senare och sen är det ju bara att skylla på MÄÄÄÄD)
Mohahahaha!


Nädå detta ska nog gå bra.. *Biter på naglarna* ;)

I lööööv juhuu Määäd!

Kolla in mitt alldeles egna lilla mongo vettja. ;)
http://madelli.blogg.se

mami
2012-06-01 @ 09:11:30

Det krävs 2 för en tango = 2 mongos




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0