Huvudvärk

Gah!
Vaknade med värsta huvudvärken, och inte fan släpper skiten. :(
Varje litet ljud känns som att någon står och slår mej med en slägga i huvudet..

Men skolan gick jag till ändå. Kände att det var bättre att bita ihop och få gjort provet så man inte har det hängande över en sen.
Pluggade på som fan innan jag åkte i morse. Kände att jag fick in det viktigaste, men när jag sen fick provet framför mej så ställde sej hjärnan i total låsning. :-/
Sååå jävla irriterande!!
Fick typ hitta på egna frågor som jag svarade på. Haha. (Bara för att visa att jag faktiskt hade pluggat och fått in en del i huvudet..)
Sa att jag inte alls var nöjd när jag sträckte över papperet till min lärare. Men han tog sej en snabb titt på det och sa att det såg ganska bra ut ändå och att jag nog får rätt högt på det i alla fall. ;)
Så helt ute och cyklade var jag nog inte ändå. Hahaha!

Nu hoppas jag på att mina huvudvärkstabletter ska börja värka och snart kommer Majsan över på en kopp the och lite skit snack. :)

*

Sitter också och väntar med spänning på ett sms här! Har ju fan hållit tummarna hela dagen för min kära vän som är på "hemligt uppdrag". ;)
Skynda dej med en uppdatering tack! <3

Nä, dags att sätta på lite thevatten.
Ta hand om er!
Vinkivink

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0