Weii!

Plötsligt har SMHI ändrat sej och tänker visst bjuda på fint väder idag. :)
Hade det inte varit för att Blogg.se fortfarande inte har löst problemen, så hade jag kunnat slänga upp bilder på mitt soliga fönster och den fina SMHI-bilden på min mobil.. Men nu går ju inte det så jag får väl bara berätta helt enkelt..
Det ska bli värsta soligt och över 20 grader varmt idag!! :) Min termometer (som förvisso står i solen) visar nu 27,7 grader. ;)
Helt fantastiskt faktiskt! 
 
 
Nämen vad oartigt av mej att inte önska er en god morgon.. :-/
Jag blev visst alldeles för exalterad av att det skulle bli så fint väder idag! ;)
Men nu måste jag ändå gå upp så jag kan passa på att göra det nu lika gärna, 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0