Måndag...

 
 
Då var det måndag igen då.. 
Fredrik jobbar och jag och barnen ligger i pyjamas i soffan och kollar på Sommarlov. 
Det är pisstråkigt väder idag också så vad vi ska hitta på har jag ännu inte lyckats klura ut.. :-/
Jag tänkte dock att jag skulle kolla på lite nya bloggportaler.. Tycker det är sjukt dåligt av Blogg.se att dom fortfarande inte har fixat appen bland annat och att dom inte ens svara på frågor. Det är fan under all kritik! Samtidigt vill jag ju inte behöva byta. Jag gillar ju min nya design som Määd har fixat, och jag kan ju denna sidan liksom. 
Jaja, vi får se hur det blir..
 
Nu ska jag gå och fixa en kopp te tänkte jag.
Och så ska jag fortsätta kolla lite på detta med andra bloggportaler..
Ha det gött så länge! :)
 
Hej hej.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0