Vad ska den heta..? Åh, hjälp!!

Frågade precis min son om han ska ha några barn när han blir stor. Och det ska han.
-Vad vill du helst ha då? Pojke eller flicka?
-Då vill jag helst ha en flicka! 
-Okej, vad ska hon heta då?
-En ska heta Makaroni, en Banani och den sista ska hete Manini. 
 
Hahaha! Ja du Tompe, dom kommer säkert bli sjukt poppis i skolan sen döh! 
Eller ja, det beror ju lite på vart han har tänkt att bo kanske..?
 
Men va fan, det är illa nog att man ska bli just Farmor en dag. Inte illa att min son ska få barn, men Farmor... Hjälp vad illa det låter! Och som sagt, inte nog med det då så ska jag behöva säga att jag är Farmor till Makaroni, Banani och Manini.
Det är ju fan lika illa som mina låtsaskompisar jag hade när jag var liten. Dom hette Lilli, Baba, Slängy och Korra. Jävligt vassa vad dom må ni tro! Men det fattar ni ju kanske själva med dom namnen! 
 
Äh vad fan, hej med er! ;)
 
Bodypalace
2012-07-06 @ 15:35:03
URL: http://bodypalace.blogspot.se

Haha klockrena namn ju! :D

Svar: Haha. Nja. ;)
Sanne Frydebo

mami
2012-07-06 @ 17:14:57

Äpplet faller inte så långt från trädet döh..
Ha ha han kan den gossen pussa på han från mommo.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0