God morgon?

Nja det vette fan..
Trots att jag bara drack en cider (2,25%) känner jag mej typ bakfull och svin seg i hela kroppen, fast mest i hövvet.. :-/ Och baksmälla på en 2,25'a borde ju definitiv vara en teknisk omöjlighet.. Så det är nog bara en bieffekt av lite lite sömn. Smart gissat va?! :-/
Känner på mej att det här är en sån där dag ni vet när man går omkring och undrar när fan man ska vakna egentligen, fast man gör det liksom typ inte. Sånt ogillas!
 
 
 
 
Det är kanske bäst att bara kliva ur sängen till och börja med.. Det kanske underlättar väckningsprocessen en liten smula tänker jag. ;)
Ska dra fram en resväska så fort jag kommit upp. Inte för att jag är trött på min man och mina sniglar och hade tyckt att det vore fantastiskt skönt med två veckors avkoppling någonstans lååångt bort med möjlighet till obegränsad sömn och andra egen aktiviteter, nä utan för att min ena grannen ska låna väskan i en vecka. ;)
Därefter är det dags att käka lite frukost med min lilla familj. 
 
god morgon på er för fan! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0