Smärta!

Vaknade nu.. Klockan ringer strax.
Men kan mer eller mindre inte röra mej.
Min rygg..! Aj!!

Jag får ligga och små vicka försiktigt på kroppen för att ens ha en chans att ta mej upp. :-/

Är så sjukt trött på denna kroppsvärk. :(
Men det är väl bara att kämpa på.
Läkarna kan man ju knappast be om hjälp av.
Ni som läst min blogg länge fattar nog vad jag menar.

Äh, dags att samla ihop skelettet och rulla ur sängen.
Men det är ju bra mysigt att ligga här och lyssna på allas små snusningar. :)
Men skolan kallar.

Ha en bra morgon/förmiddag gott folk!

mami
2012-01-24 @ 09:39:49

Du har nog tyvärr ärvt min jäkla sjukdom, så du lär

nog bli tvungen att tvinga läkare att lyssna..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0