Hjälp!

Gah, ångest!
Vi, trötta familjen, hur fan ska vi komma upp i morgon..?
Vi måste liksom gå hemifrån tjugo i åtta, och vi brukar ju vakna efter åtta nu för tiden. :-/

Just nu sitter jag i soffan och är så sjukt trött, men jag vet ju att så fort jag reser mej ur soffan så kommer jag bli pigg som fan.
Eller nja, jag kanske klarar att bära tröttheten ut till badrummet och under tandborstningen, in till toan för nattrastandet och även in till sovrummet, men så fort jag lägger huvudet på kuddfan så försvinner ju tröttheten som en skrämd påfågel på en monstertruckarena..
Inte alls frustrerande.. suck!

Men men.. det är väl bara att ge det ett försök, upp ska jag ju liksom!
Annars vore mitt förra inlägg genast ganska falskt, å det vore ju jävligt pinsamt när jag nu kände mej så jävla cool som vågade klappa mej själv så nästan irriterande hårt på axeln.

Så god natt alla trogna läsare.
(blotta er lite nu också gott folk..)
Jag bits bara ibland ;)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0