Mätt

..och belåten. :)

Nu är magarna matade och disken diskad.
Tvätten är nog klar snart också, så då ska den hängas.
Barnen kollar på smurfarna, så det stör mej inte det minsta om jag får fly in i badrummet och hänga lite tvätt. ;)

Ja, något plugg blev det ju inte direkt förut. ;)
Kände inte den där rätta pluggkänslan när jag väl kom hem, så jag såg till att jag fick lite kvalitetstid med Majsan istället. :)

Så när jag stoppat mina små sniglar i deras sängar så är det väl bara att sätta sej och läsa.
Läxan ska ju vara gjord innan i morgon så vad har man för val. ;)
Men får jag inte läst allt idag så har jag möjlighet att göra det sista på studieteknikslektionen i morgon innan svenskan.
Fast det är ju rätt gott om man fått gjort det i lugn och ro ikväll.

Fan vad det är tråkigt med alla dessa jävla måsten och ansvar som ingår i vuxenrollen.
Det är tur man har barnasinnet kvar! ;)
Och min mamma säger att man inte är vuxen förrän man är 60 år. ;)

Dock håller inte riktigt den teorin, men ändå. Haha.

I morgon kommer mannen hem också.
Underbart! :)
Fast denna veckan har gått rätt fort och bra ändå får jag säga.
Och även om jag saknar min man lite så har det ändå varit ganska gött att han varit borta. ;)
Jag hade nog inte fått gjort så mycket läxor om han hade varit hemma.

Inte för att han "stör" mej, men jag får liksom bara inte den ron om någon är här, eller snart ska komma.
Så ja.. Allt har ju sina för och nackdelar. ;)

Näh, dags att ta tag i tvätten, göra i ordning trollen för natten och sen är det bara att ta tag i läsningen.
Ha en skön onsdagskväll gott folk. :)

 

mami
2012-02-01 @ 20:47:22

Du har iallafall tvättmaskinen hemma en annan måste gå ut 1 gång i veckan, mocklis kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0