Svårt igen..

Asså va fan! 
Så länge jag sitter med Majsan så känner jag ändå att jag är lite med på noterna vad det gäller matten, men när jag sitter själv så känner jag mej som ett riktigt jävla pucko asså.. :-/
Tur att typ hela mattelektionen gick åt åt att läraren skulle förklara upplägget av terminen. ;)
Känner nog att jag får ringa en livlina här någon dag helt enkelt.. Majsan!
Hahaha!
 
Nu har jag och Fredrik precis kommit hem från en sushi-lunch. 
Det var smaskens det! ;)
Vi har också varit iväg och köpt miniräknare och lite annan sån skit. 
Så nu är det väl bara att sätta sej och titta ännu lite till på det innan barnen ska hämtas, och sen tar vi helg!
I alla fall jag och barnen.. Fredrik ska med jobbet till Eskilstuna i morgon och kommer hem någon gång på lördag. 
 
Så va det med den saken. 
Hej så länge!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0