Bilder


Idag fick jag mail från KKAB med några bilder på nyllet.
Dock inte hundra bra bilder.. :(
Men ska ta nya imon så då får vi se till att det blir bättre. ;)


Före




Som sagt, lite suddig. Men detta är efter 3 gånger.. :-O


Helt sjukt vilken skillnad!
Och nu är det ännu bättre.. :)



Idag har jag iaf varit på allum med min sköna kamrat Nanna. <3
Vi hade visst inte setts sen i april. :-O
Va fan, det är ju pinsamt att det går så långt emellan..
Men det får det allt bli ändring på nu! ;)

En ruskigt smarrig fika blev det och lite fönstershoping..
Jag hade tänkt handla lite skit idag, men gissa om kvinnan med huvudet under armen fick med sej plånboken..

Jag blir så trött på mej själv ibland..
Eller nää, ganska ofta faktiskt.
Men inte helt fy skam att jag lyckas få med mej båda mina barn till och från dagis nästan varje dag.

Och med den lilla klappen på axeln så borde det faktiskt vara lite tillåtet att man missar något annat i vardagen. ;)

Men som sagt, en sjukt mysig förmiddag blev det.
Två mongon på samma plats.
Vi började med att "charma" skiten ur nissen som jobbade på cafét.
Nu vet vi vad han drar på nästa firmafest..
En gravid brud som rynkar på näsan åt allt, å så en stissig brudjävel som bara ville inhalera allt på hela fiket. ;)
Och massa spännande samtal blev det.. :)




(lite suddig den med)
Men hämtade mina nya brillor idag oxå!
Såååå nöjd att jag tog dom ändå.
Lite osäker var jag, frillan å brillorna..
Kanske skulle
jag se ut som jag rymmt från 50-talet.
Men känner helt klart att det blev kanon!


Nä, nu blir det te och mys med min make.
Imorgon bär det av med sniglarna till dagis och sen KKAB för lite ljusare tillvaro ;)
Ha en toppen kväll gött fölk!
Cattis
2011-11-17 @ 20:30:52

Supersnyggt! Vågat o modigt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0