2014-05-26

Go'morgon gubbar!
Eller aa.....det vette'fan! Det är
väldigt svårstartat här idag.. *Gäsp*
Inte så att man är bakis, även om det ni blev en del töösstsläckare. ;)
Det bidrar nog också sin lille del, men mest är
det trögt på grund av att man fan inte kom i
sängen förrän skitsent. Ojojoj!
Det var ju liksom valvaka när man kom hem efter matchen. 
Så där fastnade man ju självklart sin lille stund..
Jaja, ett par rader till här nu så är vi
nog snart på banan igen. ;)
 
Matchen igår......jag vet inte vad jag ska säga...
Hur fan kunde man gå från 2-0 till 2-2 samt
få två gubbar avplockade med rött kort plus alla
dessa avburna spelare på bår, från båda lagen..?!
Nä, en skandalmatch i alla högsta grad!! 
..för att inte nämna Levande Sittplats..!
Det var som vi befarade.. Det var ingenting för oss..
Döda Ståplats var nog mer ett passande
namn kändes det som... Tyvärr..
Jag gillade konceptet med bar och DJ,
men det var ju också bara det.. Inte ens
fick man ju ta med sej ölen in.. 
Och sen stod jag typ där och sjöng för glatta
livet i ensamhet större delen.. Och som sagt
själv.. Majsan försökte ju hjälpa till ett par
gånger, med det gick inte alls att få igång
en hel sektion på egen maskin.. ;)
Men jag försökte... Det är huvudsaken!! Haha!
Nä, så i fortsättningen blir det Klacken och inget annat! :)
..och nästa match blir det bara jag och
Alexandra, och ev. hennes kamrat Anna. Men
Majsan lämnar oss för Sweden Rock den lille djäveln! ;)
 
Mupp som man är! Laddar gör hon iaf! ;)
 
 Alexandra är på G! ;)
 
Majsan och Patrik också såklart..? ;)
 
 
 
Här står det ju fortfarande 2-0,
som ni kanske förstår..?! ;)
 
..och när jag kom hem väntade
ännu en morsdag-present. :)
 
Fredrik vet hur man gör mej glad! ;)
 

Näh! Dags att sätta fart!
Väcka ongar, göra oss i ordning, knalla till
skola och dagis, sen hem och ringa
F-kassan och därefter åka till jobbet.. 
Så som sagt, hej me er! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0