2014-05-25

Igårkväll kände jag och min kära vapendragare att
det var dags att börja uppvärmningen inför ikväll. ;)
 
Förfest med Blåvita Låtar ur högtalarna. 
 
 En superfin kväll var det allt!! :)
 
Och idag är det Mors dag! 
(..nähä?!) ;)
Jag trodde inte att jag skulle bli firad idag
eller ens hinna träffa mina små sniglar, men
istället vaknade jag av att det stod ett gulligt
litet gäng i mitt sovrum och ropade Grattis
och räckte fram blomster. :)
 
 
Men jag fick inte bara en fin bukett..
..nej nej, go'frulle serverades också. :)
Tack mina fina!!!!! <3
 

Och eftersom jag inte hinner träffa min egen mor
idag, så får vi i alla fall sända en tanke här. :)
 
 
Glædelig Mors Dag!
Jeg elsker dig!
 

Och i eftermiddag är det match!!!!! :)
IFK Göteborg - IFK Norrköping
 
 
..och idag lämnar vi Klacken för Levande Sittplats
Ska bli kul och spännande att testa den sektion
också, men tror nog att det är just Klacken
som drar både mej och Majsan mest.
Men testar man inte, får man ju inget veta. ;)
 
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, göra mej
i ordning, ta mej en cider och sen åka in till
Majsans jobb och möta henne och sen är det
bara att traska bort till Gamla Ullevi och
hänga på låset till LS-barnen. ;)
 
 
Så tack och hej! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0