2014-03-24

 
Go'Måndag morgon gubbar!
Sovit bättre än jag gjort inatt tro?! ;)
Nädå, jag har sovit ganska gött faktiskt. 
Bara det att jag har vaknat ett par gånger. :-/
Men det är nog för att jag inte sovit i min egna
säng inatt, utan i Fräddans, och så visste jag att
han och barnen skulle upp tidigt. Då blir det
att jag ligger och "väntar" på det, typ. :-/
Men men, nu har dom gått och jag
kan ligga kvar i sängen/soffan
hela dagen om jag vill! ;)
 
Helgen har varit lugn och skön. 
Vi har inte haft mycket för oss alls faktiskt. :)
I lördags var vi hemma och mös typ hela dagen. 
Thea var väl ute på gården och cyklade lite.
Sen på eftermidda'n åkte vi och handlade lite. 
På vägen hem från affären åkte vi förbi 
Natalie och Isabella och sa hej. :)
..sen hem och fixade middag. 
 
Tacos på sojafärs..
 
Det var faktiskt gott. Hade jag aldrig kunnat tro. ;)
Fast å andra sidan så är ju sojafärsen
dränk i tacokrydda också. 
Men av detta att bedöma så var det absolut godkänt! :)
 
..läkaren som jag varit med handen hos är lite
inne på att jag ska välja bort vissa saker för att
se om jag möjligen inte kommer må bättre utan. :-/
Kött, ägg och alkoholhaltig dryck. 
Asså, ägg är väl inte jättelätt att undvika om
han menade att jag helt ska plocka bort ägg,
för det är ju ägg i det mesta. Men att koka/steka
ägg för att äta, det klarar jag mej utan! 
Alkohol, tja det dricker jag så vansinnigt sällan
så det är väl inte heller världens undergång
om jag ska avstå från det. ;)
..men kött!!!!
Hur ska jag klara mej utan det?! 
Sanne som vegetarian, det rimmar ju ingenstans. 
Det är ju typ kött i eller på allt jag äter. 
Skinka på mackan, leverpastej på mackan,
kött eller kyckling till lunch, kött eller
kyckling till middag.. Gaah!
..och nu kommer sommaren strax. Grilla!?!
Aaaah, hur ska detta gå?! :(
 
Aja, hjälper det så att jag inte har lika ont
så får det ju vara värt det!
..men ändå. :(
 
Hur som helst,
igår åkte vi till sisjön en sväng. 
Glodde i lite butiker, köpte några småsaker,
åkte hem, städade och packade i ordning
oss och sen åkte vi hem till Fräddan. 
Och här är jag nu. ;)
 
Det var min helg det..
Och vad som händer idag vet jag inte riktigt än.
Men det blir la lite häng med Anna och Leo kanske.
Vi får se helt enkelt. ;)
 
Ha en go dag nu i alla fall. 
Hej me er!! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0