2014-03-20

 
Torsdag morgon och jag är än en gång
vaknen trots att det är långt kvar
tills väckarklockor ringer. :)
 
Sovit gott som fan har jag gjort, och även om jag
vaknat av mej själv så är jag riktigt gubbtrött.
 Får änna kämpa för att hålla ögonen
öppna och inte somna om. 
..och då somnade jag liksom
strax efter tio igår. :-/
 
Aja, det ger väl sej. 
Förhoppningsvis!

Igår mötte jag Majsan i stan strax efter tio.
Det blev en promenad bort till
Gamla Ullevi och BlåvittShopen! :) 
Så nu är biljetterna till den första allsvenska hemmamatchen fixade, och en
ny halsduk är inhandlad. :)
 
Sen knallade vi bort till svingeln och tog
bussen till Partille där vi drog en
sushilunch innan vi åkte hem.
 
*********************************************
 
Min tass blir av någon anledning inte bättre. 
Snarare typ tvärt om. 
Den värker, är svullen och blir lite blå emellanåt. 
 
Båda mina händer igår. 
 
Känns väl kanske inte som att "diagnosen"
inflammation i en muskel eller senfäste är den
korrekta diagnosen i detta fall. :-/
Det känns inte så i alla fall. 
Så får nog försöka få till ett nytt besök
 med läkaren typ idag. Gaah!
 
..men först, dags att kliva upp, väcka och göra i
ordning barnen och knalla med dom
till skolan och till dagis. :)
Sen hem och börja ringa då. 
 
Hej me er! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0