2014-03-19

Go'morgon för fan! :)
Jisses vad jag har sovit gott inatt!
Så nu kan man ju hoppas att man inte är lika
trött idag som jag var i förrgår och igår. 
..eller som jag överlag har varit i en period det senaste. :-/
Fattar faktiskt inte varför jag haft en sån jävla
jobbig trötthetssvacka med tanke på att
jag i flera veckor har lyckats lägga
mej runt nio-tio på kvällarna. 
Jätte skumt faktiskt. 
Men men, det ger väl sej
snart får man hoppas. ;)
 
Igår gick i alla fall min dag ut på
att försöka få ta på Rehab. 
..men helt utan resultat!
Så idag får jag väl göra ett nytt försök
eller så får jag väl maila dom och
hoppas på snabbare svar. ;)
 
Näh, dags att kliva upp, väcka och göra i
ordning barnen, lämna på skola och dagis,
sen hem och göra i ordning mej själv, försöka
få tag i någon på rehab då och sen åka in
till stan för att möta Majsan och så ska
vi knalla bort till Blåvittshopen
Biljetter och en ny halsduk
ska inhandlas såklart! :)
Härligt! 
 
 
Så nu sätter vi punkt här.
Tack  å hej! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0