2014-03-15

 
Go'morgon lördag! :)
Skönt att slippa vakna utav väckarklockor!
..fast det sista har jag ju förvisso vaknat innan
klockorna ens har ringt. Men ändå..
Skönt att inte behöva gå upp
tidigt för att stressa iväg. ;)
 
..och nu dröjer det ett litet tag innan jag behöver
gå upp och stressa iväg till jobbet igen. :(
 
Åkte ju till jobbet igår trots min onda hand.
Men jag trodde uppenbarligen att det
skulle gå bättre än vad det gjorde. 
Aaaaj!
Det gick inte alls bra att arbeta med endast
en hand, och skit vad ont det gjorde
att anstränga tassen. :(
 Så det blev utstämpling 12:55 för att åka till
vårdcentralen. Och till och med blev jag
tvungen att träffa två olika läkare. :-/
Domen blev, sjukskrivning i en vecka, till att
börja med och rehabkontakt på måndag.
 Jag kan antingen ha fått en inflammation i en
muskel eller i något senfäste. Så nu ska jag äta
medicin i två veckor och hjälper inte det kan jag
tydligen ha något som hetter raynauds fenomen.
Spännande.. :-/
Gaah vad jag blir trött på den här jävla kroppen..!
Men men.. Det är ju inte mycket att göra åt det. 
 
Hur som helst..
..hann inte bara med att jobba och träffa doktorn
x2 igår, nä jag hann också med en sen sushilunch
med min fina mamma, en matdejt på det lolala
med Majsan på kvällen och hem lagom till det
där jävla Let's Dance som jag aldrig annars
brukar kolla på! Så varför börja denna säsongen?!
Börjar jag bli gammal tro?! ;)
 
Levande ljus, jordgubbar med grädde,
lite smågodis och ett glas juice sådär
till Let's Dance var ju inte fel. 
Även om jag nu knappt rörde godiset.
Men det betyder ju att det finns till ikväll också. ;)
 
Tänkte att jag skulle ligga kvar i sängen en liten
stund till. Bara för att jag kan. Men sen ska
jag gå upp, äta lite frukost och göra mej i
ordning, för sen kommer Fredrik och
barnen och hämtar mej. :)
Det blir allum (tror jag) för att inhandla en
present till Tonnis dagiskompis som
han ska på kalas hos i morgon. 
Herre jisses, första gången Tonni ska gå på kalas
hos en kompis! Alltså första gången han ska
vara hos någon som vi inte känner så. 
Men det kommer säkert att gå bra. ;)
 
Näh, punkt och hej me er!
Hoppas ni får en toppen bra lördag! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0