2014-03-14

Go'morgon gubbar!
Sövit gött?!
 
Det har i alla fall jag gjort! :)
Så gött att jag helt tappat bort mej.
Vaknade och trodde det var Måndag..
Bra koll liksom..! Hahaha! ;)
 
 
Och igår..
..vet inte riktigt vad jag sysslade med,
men blev ombedd att hämta lite is strax före
hemgång. Och det gjorde jag, men,
det gick typ inte så bra.. :-/
Jag måste typ ha slagit i mej i något i/på ismaskinen. :-/ 

För plötsligt gjorde det ont, liksom stack i fingret,

ut i handen och upp i armen, fingret

svullnade, pulserade och blev röd/lila och

så tappade jag känseln utan på. :-/ 

Askonstigt ju..

 

Men efter att jag tejpade fingret så
kändes det ganska okej.  
..fast jag känner att det gör lite ont nu,
men har ännu inte tänt någon lampa så
vet inte hur skiten ser ut idag. ;)
Det återstår att se snart helt enkelt. 
 
Nu ska jag kliva upp och göra mej i ordning i alla fall. 
Sen blir det arbete till klockan sex i eftermiddag
och därefter hem, duscha och sen käka
och ta en cider eller två med min
bästa vapendragare! <3
 
Du är allt!
 
 
Önskar er en skitskön Fredag!
Ha det gött, hej!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0