2014-03-13

Ojojoj, idag är jag trött!
Hur trött som helst ju.. Det kommer att ta en
evighet att skriva detta med bara ett öga öppet. 
..eller snarare kisande med lätt ihopfall igen. ;)
Gaaah och gäsp!!
Får nog sätta mej upp här eller nått. 
..småsomnar ju hela tiden. :-/
 
Tacka fan för att jag ändå har bloggen
på morgonen, för det är verkligen
min lilla vaknamedicin. ;)
Morgnar som denna hade jag ju aldrig
besegrat om det inte var för bloggen. 
Nä, det är såna här morgnar som jag
förmodligen hade försovit mej rejält.  :-/
Så ni som läser, -känner er utnyttjade! Ni är
mitt verktyg för att kunna vakna. ;)
 
Nu börjar det bli lite lättare att hålla sej vaken.
Båda ögonen någorlunda öppna nu i alla fall och
jag har slutat att tappa ner huvudet i kudden. 
Så snart är vi framme. ;)
 
 
 
Det är i alla fall bara i morgon kvar ockaå,
sen kan jag sova hur länge jag vill!
..problemet är ju bara att jag verkar ha fastnar i
detta med tidiga morgnar vilket resultat i
att även helgerna blivit tidiga. :-/
Men då kan man åtminstone ligga
kvar så länge man vill. ;)
 
Näh, nu får jag försöka sätta punk och ta mej ur sängen. 
För idag lär ju allt gå i slowmotion i vilket fall. 
*Gääääääsp*
Så tack och hej me er! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0