2014-03-12

 
Go'morgon!
 
Asså jag skrev ju igår om det här med att vakna tidigt..
Idag vaknade jag 05:01, somnade om, vaknade
05:05, somnade om, vaknade 05:08 och
sen 05:11.. Vad har hänt med morgontrötta jag?
Jaja, bättre det än att försova sej i alla fall. ;)
 
 
Då var vi framme vid mitten på arbetsveckan igen. 
Snart har ännu en vecka rasslat förbi. :-/
Säger som Lotta på Bråkmakargatan,
"Bromsa!!" ;)
 
 
******************************
 
Igår fick jag åka hem tidigare från jobbet då jag
kände att jag hade ett migränanfall på väg. 
Men som tur var så lyssnade jag på min kropp
så snabbt så jag hann hem och tog
tablett, vilket gjorde att det stoppade vid auran. :))
Underbart att slippa undan den vidriga huvudvärken!
Det är lycka varje gång det händer. :)
 
..så igårkväll kom Monica förbi för
att snygga till sina klor. :)
 
 
*******************************
 
Nu är det i alla fall dags att sätta punkt och
kliva upp och göra sej i ordning så
man kommer iväg i tid. ;)
 
Önskar er en go dag!
Hejsvejs!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0