2014-03-11

 
Jisses vad tidigt jag har börjat vakna..! :-/
Jag som alltid har varit världen mest
svårstartade människan på morgonen och
hävdat att man inte går upp före sju,
fast helst inte före nio heller. :)
Hahaha! 
Och trots att jag mer eller mindre hade
sovmorgon jämt förut så lyckades jag konstigt
nog ändå alltid försova mej. 
Så när jag började jobba i November så var
jag livrädd men typ ändå inställd på att jag skulle
försova mej titt som tätt eller mest hela tiden. 
..men icke en enda gång har det hänt. 
Inte mer än att jag har vaknar några minuter
senare än vad jag borde så att det har blivit lite
mer stressigt innan man kommit iväg bara. 
Det är liksom allt. :-/ 
*Klapp på axeln*
 
 
Nu ska jag i alla fall gå upp, så
det inte blir stressigt sen. ;)
 
Hej me er och 
ha en skön Tisdag!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0