2014-03-07

 
Go'morgon Fredag!!
Lediga Fredag dessutom. :))
 
..fast helt ledig är jag ju typ inte. 
Uppe tidigt i alla fall för att göra mej i ordning,
få iväg sniglarna till dagis och skola och sen
ska jag åka till länkaren och på möte.. 
Så aa, lite att göra finns det ju. ;)
 
*******************************
 
Igår fick jag stå i köket typ hela dagen på arbetet. :)
Asså, jag höll på att dö när dom sa att jag skulle
stå där till och med under lunchen. 
Jag tänkte "shit, det kommer jag ju aldrig att klara"
..har ju så jävla taskig bild av mej själv ibland asså. 
Plus att jag är livrädd för att göra fel!
..inte för att någon skulle bli sur på mej om jag
gjorde något fel. För det "räknar" dom nog till
och med att man gör i början. Men jag tillåter
inte mej själv att göra fel någon gång..
Riktigt dålig egenskap många gånger faktiskt. 
Det är ju en sjuk press man sätter på sej
själv, och helt i onödan oftast. :-/ 
Hur som helst, där stod jag då igår och tänkte
att detta aldrig skulle gå, att jag skulle klanta
till det eller rent av få migrän på grund av
min egen press och lunchstressen. 
Men Mikaela (1:a assistenten på arbetet) tyckte
minsann att jag skulle sluta ha så taskig syn på
mej själv när det kommer till prestation och
talade om att jag visst skulle fixa det. ;)
Tack för peppningen! 
Det gjorde lite att man blev tvungen att klara det,
samtidigt som jag kände att jag nog ändå kunde
säga till henne om det faktiskt inte skulle gått vägen. 
..och vips så var lunchen över ju.
Jag hade klarat det!!! 
Heja Abdi som stod med och ut med mej! ;))
 
*********************************
 
Måste ju bara lägga in en bild på det
fina gosedjuret som min stora lilla
dotter gjort i skolan. 
 
 
 
Det var det om detta. 
Nu ska jag sätta punkt och komma igång. 
 
Ha en skön Fredag gott folk!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0