2014-03-06

Go'morgon!
Hoppas nattsömnen varit till belåtenhet. ;)
Det har helt klart min varit!
Och så kom jag i säng stax före nio också.
..även om jag kanske inte somnade
förrän typ halv tio -tio. 
Men i alla fall! Klapp på axeln. ;)
Kan inte komma ihåg när jag var såhär duktig på
att lägga mej i tid som jag varit det sista. :)
Grymt stolt över mej själv faktiskt. Hahaha!
 
 
Och idag är det Torsdag minsann.
Torsdag och sista arbetsdagen för mej denna veckan. 
Japp, himla gött med lite långhelg. ;)
Fast det är för att jag ska till läkaren i morgon. 
Fick en sån där dum tid liksom mitt på dagen, så
så att det är ovärt att komma in på jobbet
både innan och efter.. Så det var ju bara att ta ledigt. :)
 
Nu ska jag i alla fall sätta punkt här och
sätta fart med alla morgonmåsten.
Önskar er en toppen dag! 
Hejsvejs!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0