2014-06-16

En lugn och skön helg blev det. :)
 
Skulle ju jobbat i fredags, men eftersläpande 
huvudvärk från migränen dagen innan gjorde
att jag inte vågade.. Så jag fick som sagt
stanna hemma från arbetet.. :(
Det var först lite senare på dagen som
jag vågade mej utanför dörren..
Jag och Fredrik åkte hem till honom och hämtade
min gamla pärla (datorn) och högtalarna. :)
Där efter åkte vi och käkade en sen
lunch i Gamlestaden nånstans.
..sen hem, kopplade in datorn och högalarna,
insåg att bara ena högtalaren ville fungera, sen
åkte Fredrik och hämtade barnen och resten av
dagen/kvällen var vi bara hemma och mös! :)
 
I lördags åkte vi till Ikea för att inhandla ett nytt,
svalare täcke till Tonni. Men vi kom visst
hem med lite mer än så.. Oops! ;)
 Hittade ju jättefina ljuslila sängkläder med fjärilar
på till Thea och även en jättefin spegel
med fjärilar på till henne. :)
..och så fick även jag köpt mej ett svalare täcke också. :)
 
Efter Ikeabesökte åkte vi bort till NetonNet
och köpte nya fina högtalare. 
Jättefina!! Vit med röda lampor i. ;)
..hade väl kanske önskat någon annan färg än
just rött egentligen kanske. Och det fanns ju
med blått ljus, men då var högtalarna svarta och
jag ville ju verkligen ha vita, så då fick det bli rött. ;)
 
 
..när vi var klara på NetonNet åkte vi och
handlade lördagsgodis till barnen och sen
var det ju bara att åka hem, koppla in
högtalarna, dra på en film och så
var lördagsmyset igång. :)
 
Igår njöt vi av solen på gården Fredrik,
Majsan, ungarna och jag. :)
Så himla varmt och gott!! Underbara sommar!! 
Men det var inte bara en fröjd på utsidan igår. 
..näh, en olycka händer ju så lätt. 
 
Min lilla Tarzan skulle hänga i mattstången
men tappade taget och landade med sin
lilla panna rakt på en spetsig sten. :(
Oj så det blödde, och oj så rädd han blev!
"Jag vill inte dö, jag vill inte dö!!"
Men som tur var så överlevande han!! :)
..sen kom näste bekymmer. Han tyckte minsann
inte alls att han var fin med plåster i pannan.  
Men mamma tyckte sonen var jättesöt i alla fall. :)
Men när han hade duschat och frillan stod rakt
upp, tyckte han faktiskt att han såg rätt hård ut
med plåster i pannan. Hahahahaha!

Det var det.. Nu är det dags att kliva upp,
göra sej i ordning och åka till jobbet. :)
Så hej me er!! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0