2014-06-10

Trött som bara den idag.. *Gäsp*
Får verkligen tvinga upp ögonen som
bara glider igen hela tiden. :-/
Förstår inte alls varför jag är så trött idag..
..la mej ju ganska tidigt igår ändå. Hum!
Aja, snart piggnar man nog till. :)
Hoppas jag..!
 
Igår kom Theas ena långklänning med posten. 
Den blev riktigt bra ju! :)
Var lite skeptisk först när jag såg den på nätet. 
 
Min stora, lilla Essi! <3

Fick sms i torsdags om att ennu en av
klänningarna är på väg. Så förmodligen
kommer väl den idag eller senast i morgon. :)
..så då är det bara för Thea att lyckas bestämma
vilken av klänningarna hon ska ha på skolavslutningen. :)
Lycka till med det!! Hahaha! ;)
 
Nu är det dags att försöka komma upp, väcka
Fräddan och barnen, göra oss i ordning, lämna
Thea och sen ska vi åka med Tonni på ett läkarbesök. :)
 
Så hej me er! 
 
 
Mäd
2014-06-10 @ 23:50:14
URL: http://madelli.blogg.se

Jag röstar på denna! :-D 😘💕




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0