2014-06-04

Herre jisses vilken dröm jag drömt inatt..
Så där "verklig" att man måste samla sej en
stund när man vaknat för att verkligen känna
efter om det var en dröm eller verklighet. :-/
Och nu när jag fattat att det bara var en dröm är
jag riktigt tacksam att det var just en dröm..
Men den har varit oerhört känslosam och jag vet
att jag väckt mej ur den mer än en gång inatt
och ändå kom jag tillbaka in i samma dröm
precis där där jag hade avbrutit den..
Usch! Jag känner mej liksom typ omskakad och
nästan ledsen, uppgiven typ, till och med nu
trots att jag fattat att det inte var på riktigt..
..jag fick även ett telefonnummer till någon i
drömmen inatt.. I drömmen visste jag inte vem
som gav mej det riktig. Jag visste bara att jag
skulle ringa det numret det blev allt för jobbigt, typ.
Jag rabbladde detta nummer om och om igen för
att kunna skriva det på en lapp när jag kom hem.
..och det värsta är att dessa siffror är det första
jag säger i huvudet när jag vaknade, och nu när
jag är vaken vet jag precis vart det numret går..
Dock är detta ett telefonnummer som jag
inte ringt sen jag var ett barn mer eller mindre.
..och hade någon frågat mej om jag kunde
numret hem till "dom" innan inatt så
hade jag inte haft en aning..  
Lite sjukt ändå! :-/
 
Aja, nog om detta!
Nu är det dags att kliva upp, göra sej i ordning,
fixa lite frukost, slå ihjäl lite dötid och sen åka till arbetet. :)
..och så är det bara att hålla tummarna för
att värken stannar i högerhanden idag. 
Det är jobbigt nog när det sitter i ena handen liksom. 
Japp, så är det med det..
 
Hej me er så länge! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0