2014-06-03

Gott med lite "sovmorgon"! :)
..även om jag nu vaknade 05:50 första gången. 
Men då var det bara att tvinga sej att somna om. :)
Men efter 07:33 gick det inte att tvinga mej själv att
somna om längre. Men ligger i alla fall fortfarande
i sängen och behöver inte gå upp riktigt än. :)
..och hade jag försökt komma upp hade jag
nog inte klarat det riktigt ännu ändå. :-/
Vaknade nämligen med jätte ont/stelhet i ryggen. :(
*Kropp i jävligt taskigt skick bortskänkes,
eller snarare i utbyte mot en ny!

Har ju som ni alla som läser/känner mej redan vet
haft och har ju jätte värk, blå/lila nyans och
svullnad på/i högerhanden i snart tre månader nu.
..igår på jobbet började plötsligt vänsterhanden te sej
liladant. Inte lika mycket som på höger, men ändå.
Detta är ju så sjukt jävla tröttsamt och ledsamt. 
Knäckande!
Ännu mer såklart eftersom man inte vet vad felet är..
Man få ju bara hålla tummarna att reumatologen
kan komma fram till något när jag ska dit
om lite mer än två veckor. :)
Även om man såklart inte önskar att det är
reumatism, psoriasis artrit eller något liknande,
men det är ju troligt att det är något sånt.
Och även om det skulle vara skit att ha fått det 
vet man i alla fall vad fan problemet är då!!  

Näh, färdiggnällt för idag. 
Nu ska jag nog försöka ta mej upp ur sängen,
fixa lite frukost, ta mej en dusch och sen vette'fan. 
Kanske åka till allum och leta vidare efter
en långklänning till Thea. 
Hon vill så gärna ha långklänning (eller långkjol)
på sej på sin första skolavslutning. 
..och jag letade igenom hela stan igår men
hittade ingenting någonstans. :(
Så jag får väl försöka idag också helt enkelt. :)
 
Hej me er! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0