2014-06-02

Det blev en bra dag igår!
Sniglarna sov rekordlänge. Tror dom på
riktig älskar sina nya sängar. ;)
Sen blev det såklart en go'frulle, vi gjorde oss
i ordning, Fredrik fick upp hyllorna i Theas
rum, sen blev det lunch, lite slapptid och
sen åkte vi till min kära far. :)
..och man kan ju säga att han blev väldigt glad
för inflyttningspresenten han fick. :)
 
Inte illa va?! ;)
Nu har farsgubben en tv! 
..även om han dock inte har några kanaler. ;)
Men en kabel mellan datorn och tv'n så
kan han i alla fall kolla på filmer. :)
 
Detta var inte den enda goda gärningen vi gjorde igår. 
Nä, på väg hem från pappa fick jag ett sms
med en fråga om hjälp i en nödsituation och vem
vore jag om jag inte lyckades lösa den?! ;)
Alla borde ju ha en Sanne i sitt liv. Hahaha! 
 
Så det var med gott samvete och ett leende
på läpparna jag somnade igårkväll. 
..och vaknade med idag. 
Känns skönt att kunna göra saker för andra. :)
..det borde fler ta att testa på ibland!
 
Näh, dags att kliva upp och göra sej i ordning. 
..ringa försäkringskassan och sen åka till jobbet.
Sen är det bara att åka hem, ta en dusch, knäcka
en cider, slå på datorn och kolla på matchen!  
Hade ju såklart önskat att man var på GU, men
ibland blir det inte riktigt som man tänkt sej och
då får man göra det bästa av situationen ändå. :)
Fan vad positiv jag blivit det sista dåh!
Måste vara åldern..! Hahaha! ;)
 

Äh, hej me er! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0