Onsdag!

Igår när jag kom hem från arbetet satte jag igång
med maten i väntan på att Fräddan och
sniglarna skulle komma. Och till sist
dansade dom in minsann. :))
Så gott att få pussa på ungarna efter
så lång tid ifrån dom. <3
 
..vi käkade mat och lite efterrätt och sen satte vi
oss i soffan och smådog lite innan det var dags
att göra i ordning sniglarna för natten. :)
När dom små somnat satte jag och Fredrik oss
i soffan igen. Tv'titt och tjöt. ;)
..och när det var dags för Fredrik att åka hem
kände vi båda spontant att det var alldeles
för kallt att öppna ytterdörren, så han fick
låna en bit av min säng istället. ;)
 
Nu har Fräddan åkt till jobbet, jag ska kliva upp
och sätta fart, väcka barnen, göra även dom i
ordning och sen är det tyvärr bara att traska
ut i helveteskylan. Brrrrr!
Men vad har man för val?! Barnen måste ju
till skola/dagis och jag vill ju gärna
komma till arbetet. ;)
 
 
Önskar er en go dag allesammans!
Hejsansvejsan! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0